Friday, September 11, 2015

Kemasukan Sesi Terakhir OKTOBER 2015

 ~ MAHIR 1 program 5 HARI ! Khas Untuk Wanita Sahaja ~
.
“Sebelum saya mengikuti kursus Komputer di IPM, saya hanya mengetahui asas untuk Program MS Office. Sewaktu saya belajar di SM Teknik Vokasional & UiTM, saya tidak terlalu didedahkan dengan program Office. Program pilihan MS Excel banyak pengetahuan telah saya perolehi kerana saya didedahkan dengan secara terperinci oleh Tenaga Pengajar IPM” -Robiaton Mohd Fuad, Damansara, KL (kini Manager di Shell, KL)
.
-----> Anda nak jadi seperti mereka lebih BERKEMAHIRAN ?
.
Kami jemput anda mendaftarkan diri untuk Kemasukan OKTOBER 2015. Sesi Ini adalah yang TERAKHIR!
.
Moh kuasai “TEKNIK CARA CEPAT KUASAI MS OFFICE” dalam masa DUA bulan. Sijil Komputer akan dikeluarkan oleh Institut Perdagangan Munshi serta mendapat pengesahan dari Jabatan Pelajaran Negeri Pahang.
.
Pendaftaran Online :http://bit.ly/1L0dIvy << LINK
.
Sempena sesi TERAKHIR, 10 peserta pertama DAFTAR ONLINE Yuran Kemasukan Bulanan (10 jam) kini RM 299 (Asal RM350) + PERCUMA ! 2 Jam Kuliah Tambahan + Latihan bimbingan di WhatsApp Group/Personal. Peserta ke 11, Yuran Kemasukan kembali seperti biasa RM 350. WA #0142197966 sekiranya bayaran ONLINE/ATM telah dibuat untuk semakan pihak kami.
.
--> Page Kami KelasKomputer Kuantan untuk maklumat lanjut.


Psst! Tarikh Tutup Pendaftaran Oktober-November ini 
pada : 22hb September 2015

Nota : Peserta kuliah 1 hingga 4 peserta sahaja dalam satu-satu masa untuk kualiti peserta yang kami latih. Kebanyakan komen peserta berpuas hati dengan pembelajaran 1 kuliah kurang 5 peserta ini kerana lebih banyak soalan yang boleh diajukan semasa berkursus serta pembelajaran yang mudah difahami berbanding 1 kelas peserta yang terlalu ramai. Institut Perdagangan Munshi mengutamakan keselesaan pelatih kami.