Saturday, August 06, 2011

~Testimoni Komputer G1- Siti Khadijah Abu Karim

Saya Siti Khadijah Binti Abu Karim mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak IPM dan tenaga pengajar kerana memperkenalkan cara pembelajaran yang amat mudah, cepat dan mudah di fahami. Saya hanya mengetahui asas dalam komputer merasa ingin mengetahui lebih lagi dengan mendalami ilmu yang telah di beri oleh tenaga pengajar iaitu Cik Adawiah tidak di sangka, rupanya ada kaedah yang lebih cepat dari yang saya sangka. 

Penggunaan kod jari juga telah di ajar oleh Cik Farizan untuk memudahkan kerja dalam proses menaip telah saya amalkan semasa belajar komputer. Walaupun kadang-kadang jari tersasul menaip, saya tetap gunakan kod jari untuk kemudahan saya. Dengan ilmu komputer yang saya perolehi, saya jadikan tempat rujukan oleh kawan-kawan. Ilmu yang saya ada saya gunakan dengan sebaiknya. 

Saya amat berterima kasih dan berasa amat bertuah kerana ilmu yang telah diberikan. ilmu ini mungkin tidak sama dengan ilmu yang saya perolehi di tempat lain. Amat cepat, mudah. Dari tidak tahu membuat plan, pemprosesan surat, risalah dan banyak lagi, di IPM saya telah memperolehi itu semua. terima kasih pihak IPM. Semoga tuhan memurahkan rezeki kalian dan sentiasa memperolehi kejayaan.