Saturday, August 06, 2011

~Testimoni Komputer G1 -Nur Anis Ahmad Mahmud

Assalamualaikum, saya Nur Anis Binti Ahmad Mahmud. Pembelajaran Aplikasi Komputer di Institut Perdagangan Munshi sangat bagus dan mudah di fahami. Sebelum memasuki IPM ini, saya tidak ada asas komputer dan hanya menggunakan komputer untuk suka-suka sahaja. Apabila saya belajar disini, saya berasa gembira kerana dapat mengetahui dengan lebih mendalam lagi tentang penggunaan komputer. 

Dalam pembelajaran aplikasi komputer saya mempelajari tiga program. Iaitu MS Word, MS Power Point dan MS Excel. Tiga program ini akan memudahkan lagi saya untuk melangkah ke alam pekerjaan dan menjalankan tugas kelak. Di dalam kelas komputer ini juga, saya berasa sangat seronok, ini kerana pengajar aplikasi kompter iaitu Cik Adawiah atau CA pandai mencuit hati pelajarnya dengan membuat gurauan yang mencuit hati. 

Selepas tamat, kelas Aplikasi Komputer, saya memperolehi banyak ilmu tentang penggunaan komputer yang salama ini tidak pernah saya mengetahuinya. Akhir kata, terima kasih kepada CA kerana banyak mengajar saya tanpa kenal erti jemu. Sekian terima kasih.