Thursday, June 08, 2023

Bila dapat JAWATAN KOSONG?



Bila dapat JAWATAN KOSONG terus terfikir apa yang dapat kita bantu untuk memudahkan urusan bakal majikan. Adakah anda seperti mereka?

Anda mungkin takut dengar kalau saya beritahu 45% pekerja pejabat / bisnes online selalu guna program Excel tetapi tidak tahu guna format/formula dalam masa yang singkat. Masih mengira menggunakan Kalkulator dah dapat jumlah masuk dalam kekotak Excel. Lepas itu setiap pengiraan kira 1-1 sebab takut salah kira?. Sebenarnya anda tak perlu susah payah hanya klik-klik zup zap dapat tau kiraan dengan cepat dan pantas. Tak percaya? Mahu kami bantu?

Kami menyediakan servis mengajar perseorangan kepada anda mengikut yuran kursus RM25/jam. Mana nak dapat harga yuran serendah ini lagi dengan 1 kelas 1 peserta? Kebiasaan kelas di bandar Kuantan RM50/jam 1 kelas 25-30 peserta tau. Tapi demi untuk membantu anak bangsa CikguCA sedia membantu dari A-to-Z. Rebut peluang berkursus sementara kursus ini masih lagi disediakan untuk anda!

Jom cepat klik https://bit.ly/komputerperkeranian untuk nak lihat Yuran Pakej Perkeranian Kemasukan JUN 2023. Pelajari ASAS & PERTENGAHAN selama 3 bulan. Untuk berkemahiran perlu lalui proses belajar dengan sabar.