Thursday, June 01, 2023

Berita untuk Lepasan SPM/STPM

[Istimewa khas untuk Lepasan SPM/STPM]

▶️ Kami membuka peluang kepada pelajar Lepasan SPM/STPM untuk mengikuti kursus komputer Perkeranian kelas bersemuka bersama CikguCA. Ilmu kemahiran yang anda pelajari ini tidak rugi malah berguna di masa hadapan. Antara lain membantu untuk membuat Assigment semasa menyambung di IPT, bila diterima bekerja nanti anda dapat menguruskan rekod dan dokumen pejabat dengan teliti dan lebih cekap dll. Jadilah insan yang berkemahiran.

▶️ Ramai pelajar Lepasan SPM CikguCA tanya dulu kat sekolah ada belajar komputer? Di jawab pelajar ada Tingkatan 1 & 2 sahaja. Itu pon cikgu kata buat kerja masing-masing ya. Sebenarnya di sekolah kerajaan nak pelajar celik IT. So dah nampak apa kegunaan kemahiran komputer ini di masa hadapan. Tetapi bila pelajar nak kerja pejabat kenalah cari guru yang berkaitan dengan kerja pejabat. Jangan sesekali salahkan guru tak ajar waktu sekolah dulu ye 1 class kan ramai tak dan cikgu nak ajar sorang-sorang ni. Kini tiba masa kita tambah ilmu kemahiran bersama IPM Munshi. Lokasi kita di Taman Guru berdekatan KPTM Kuantan.

▶️ Jom cepat klik https://bit.ly/komputerperkeranian untuk nak lihat Yuran Pakej Perkeranian Kemasukan JUN 2023. Pelajari ASAS & PERTENGAHAN selama 3 bulan. Untuk berkemahiran perlu lalui proses belajar dengan sabar. 💨⭐️

“Insan yang berjaya dia akan mulakan sampai habis” 🏆🥇.