Tuesday, September 20, 2022

TAMBAH ASAS KOMPUTER SEBELUM KE IPTA/IPTS


➡️ Kami membuka peluang kepada pelajar lepasan SPM untuk mengikuti kursus MS Office secara persendirian bersama Cikgu CA supaya dapat membantu lebih cepat dan pantas untuk menyediakan Assignment serta dapat mengenali kegunaan program PowerPoint dan program Word dengan mudah dan cepat.

➡️ Kami akan menerangkan secara terperinci kegunaan pada setiap program yang ada contoh kegunaan pada Home | Insert | Design | Page Layout. Dulu semasa sekolah tak sempat nak belajar bukan? So ini lah masanya anda mempelajari sebelum sambung ke IPT.

➡️ "Sebelum saya mengikuti kursus Komputer bersama cikgu CA, saya hanya mengetahui asas untuk Program MS Office. Sewaktu saya belajar di SM Teknik Vokasional & UiTM, saya tidak terlalu didedahkan dengan program Office. Program pilihan MS Excel banyak pengetahuan telah saya perolehi kerana saya didedahkan dengan secara terperinci oleh Tenaga Pengajar komputer." -Ruby

▶️ Ayuh! Sertai kami untuk Pengambilan SEPT / OKT 2022 untuk tingkatkan masa depan anda. Jom klik : https://pakejkomputer.wasap.my untuk submit class perjam RM25.