Monday, September 30, 2019

Mencari Waktu Belajar Yang Sesuai


Dah putus asa mencari kelas komputer untuk pekerja yang bekerja waktu pejabat? Tunggu dulu, kami ada penyelesaiannya! Kami menyediakan kursus komputer dari Zero Knowledge hingga mahir. 10 orang pertama menempah kelas komputer pekerja mahir bulan Oktober 2019 kami berikan Ebook secara percuma Modul Kenaikan Pangkat Gred N22 (soalan + jawapan).

Bagi sepanjang 10 tahun kewujudan servis ini kami tidak pernah gagal untuk sentiasa menambah baik sama ada servis atau pada format/formula yang digunakan.

Bagi peniaga online sanggupkah habiskan masa bertahun-tahun melakukan kesilapan atau luangkan masa 30 minit untuk kami tunjukkan formula cara yang sebenar? Tak sanggup nak bayangkan bagaimana keadaan saya sekiranya saya tidak menemui sistem ini dahulu.

Saya sudah lalui proses ‘CUBA dan GAGAL’ untuk tempoh yang agak lama sebelum menemui format/formula ini. Untungnya anda, hanya ikut format/formula ini dan tidak perlu melalui proses yang merumitkan ini.

Kami tidak sabar nak dengar bagaimana perubahan positif telah berlaku dalam hidup anda setelah menggunakan produk kami. Adakah anda suka sekiranya dengan buat sedikit perubahan ringkas dalam jadual tugasan kerja anda hanya 4 jam seminggu dan anda mampu menjadi pekerja yang mahir.

Tahniah!  Puan Noraini berminat ikuti kursus komputer Online bagi program PowerPoint ❤❤❤

#CAAdawiah #KelasKomputer #Kuantan #ServisMengajarPersonal #ServisMengajarBerkumpulan #KelasOnline #KelasOffline #MSOffice

www.komputerkuantan.com