Wednesday, August 07, 2019

Terangkan Kursus Dengan Lebih Detail


Semalam ke Indera Mahkota untuk terangakn kursus komputer kepada peserta. Alhamdulillah dapat terangkan dengan baik modul pembelajaran MS Office ini.

Peserta ini lebih memahami apa skop kerja pejabat yang diperlukan. Peserta ini tidak pernah bekerja di pejabat jadi dia perlukan kemahiran MS Word, PowerPoint & Excel terlebih dahulu sebelum masuk bidang pejabat.

Rungutan dari kawan peserta bila kita orang baru di pejabat tak ramai orang nak bantu tunjuk ajar buat surat, memo dll jadi peserta ini nak sendiri belajar supaya bil bekerja nanti tak perlu susahkan orang sebab tak semua orang sudi bantu. Bukan seorang dua cakap tapi lebih 10 orang merungut perkara yang sama dengan cikguCA.

Jadi jika taknak perkara seperti ini terjadi cepat² hubungi cikguCA. CikguCA sedia membantu dari Zero hingga MAHIR dengan bayaran serendah RM25 perjam.

Jom ikuti Pengambilan Bulan Ogos 2019 anda akan dapati kemahiran anda akan bertambah apabila ikuti Teknik Cara Cepat Mahir.  Jom segera WhatsApp CikguCA untuk set kan masa untuk terangkan kursus kepada anda 👇👇👇

wasap.my/601113376462/tanyakursus