Friday, January 26, 2018

Kelas Mingguan Pertengahan Jan 2018



 Kelas Mingguan 15hb hingga 21hb Januari 2018
.
15/1 : Isnin : Sesi pagi bersama Hafi di Permatang Badak baru sesi yang ke-5 untuk program PowerPoint. Sesi petang bersama Hanim di Taman BK Putri untuk sesi kedua MS Word.
.
16/1 : Selasa : Sesi pagi bersama Umi Amirah untuk program Excel di Panching Timur untuk sesi pertama. Sesi petang bersama Zieha di Bukit Sekilau untuk sesi ke-4 MS PowerPoint.
.
17/1 : Rabu : Sesi pagi di Indera Mahkota 2 untuk sesi ke-2 bersama Wardah untuk program Excel. Sesi petang di Indera Mahkota 2 bersama Nora untuk sesi ke-4 bagi program PowerPoint. Sesi malam bersama Izzati di Sg Isap Damai sesi ke-2 untuk program Excel.
.
18/1 : Khamis : Sesi pagi bersama Umi Amirah untuk program Excel di Panching Timur untuk sesi yang ke-2. Sesi petang bersama Atiqah di Kg Padang untuk sesi yang ke-3 untuk program MS Word.
.
19/1 : Jumaat : Sesi pagi bersama Hafi di Permatang Badak baru sesi yang pertama untuk program Word. Sesi petang bersama Amalina di UTC untuk sesi ke-3.
.
20/1 : Sabtu : Sesi petang bersama Najihah di Kempadang. Sesi malam bersama Izzati untuk program Excel sesi yang ke-3.
.
21/1 : Ahad : Sesi pagi bersama Hafi di Permatang Badak baru sesi yang kedua untuk program Word. Sesi petang bersama Amalina di Bandar Kuantan untuk sesi ke-4 program Ms Word.
.
#CAAdawiah #KelasKomputer #Kuantan #ServisMengajarPersonal #ServisMengajarBerkumpulan #KelasOnline #KelasMSOffice #MSOffice #MsWord #MSPowerPoint #MSExcel #MSAcces