Tuesday, October 17, 2017

Pembelajaran Mingguan (13hb Okt - 16hb Okt 2017)

[Serius Tak Menyesal Punya]
.
Anda sedang mencari servis mengajar secara peribadi untuk program MSOffice pilihan anda program yang di patenkan khas untuk pekerja?
.
Berapa kali dalam hidup anda pernah cakap nak sangat mahir Excel & Word tapi gagal sebab tak jumpa formula cara yang betul? Anda berada pada masa yang tepat dan tempat yang betul untuk menemukan penyelesaian terhadap masalah anda. Serius anda tidak menyesal mendapatkan servis pembelajaran komputer personal bersama kami. Saya Cikgu Adawiah sedia memberikan yang terbaikk!
.
=============================================
☆ Update ☆
.
13/10/2017 : Jumaat kelas personal petang bersama Niza dari Neram untuk sesi ke 3 untuk program ketiga MS Excel. Ada peningkatan belajar dari semasa ke semasa. Mempelajari format invoice & pengiraan penambahan GST 6%
.
☆Update ☆
.
15/10/2017 : Ahad kelas personal sesi pagi bersama Puan Suzana di Indera Mahkota 10 sesi yang pertama MS Excel bermula jam 10 pagi hingga 12 t/hari. Puan Suzana memilih untuk mempelajari cara untuk Scan dokumen hitam putih/berwarna (Imbas pada mesin pencetak), cara menghantar emel teks biasa/attach dokumen/gambar yang telah di scan. Puan Suzana juga mempelajari pengenalan MS Excel + Kod Jari.
.
☆Update ☆
.
15/10/2017 : Ahad kelas personal sesi petang bersama Niza dari Neram untuk sesi ke 4 untuk program ketiga MS Excel. Mempelajari format pengiraan peratusan (sel relatif) & Vlookup (format yang mudah untuk pengiraan bonus yang berlainan peratus).
.
☆Update ☆
.
16/10/2017 : Isnin kelas personal sesi pagi bersama Nisa di Mahkota Square sesi yang pertama MS Excel bermula jam 10 pagi hingga 1 petang. Nisa mengambil pakej Cuti Sekolah untuk 3 hari berturut-turut pakej singkat untuk mahir. Peserta ini berjaya mempelajari kod jari, Bab 1 hingga Bab 3. Kesemuanya ada 10 bab.
.
☆ Update ☆
.
16/10/2017 : Isnin kelas personal sesi malam bersama Azlin di Sungai Isap Perdana 103 sesi yang pertama MS Word. Peserta ini berjaya mempelajari kod jari, Bab 1 hingga Bab 2. Kesemuanya ada 10 bab.
.
#CAAdawiah #KelasKomputer #Kuantan #ServisMengajarPersonal #ServisMengajarBerkumpulan #KelasOnline #KelasOffline #MSOffice #MsWord #MSPowerPoint #MSExcel #MSAccess

www.wasap.com.my/601113376462 (klik link untuk info)

www.komputerkuantan.com (klik blog untuk modul kursus)