Saturday, April 15, 2017

Saguhati Perkenalkan Rakan Dari Cikgu Adawiah

Terima kasih Fariez Dani memperkenalkan peserta yang bernama Aisyah dari Taman Guru yang telah membuat bayaran bank-in pada 12hb April 2017 & akan memulai pembelajaran pada minggu ke-3 di bulan ini.
.
⇨ Adawiah Creative Solution akan memberikan saguhati daripada bayaran daftar peserta akan diberikan pada Fariz bekas pelatih #IPMMunshi tahun 2012 sebagai saguhati memperkenalkan rakan. Bayaran juga telah di bank-in hari ini.
.
⇨ Terkejut baru2 ni Fariz call guna nombor pejabat nombor pulak nak sama dengan nombor IPM.. Nombor lama IPM 09-536 6213 nak dekat sama dengan nombor KPTM rasa-rasanya lah beza 1 nombor shj sebab dulu-dulu ramai yg col IPM ingatkan KPTM. KPTM antara tempat belajar yang ambil begitu ramai pelatih praktikal malah ramai yang diserap kerja. Hubungan yang baik gitu..
.
Kata Puan Rohana dulu-dulu "Saya suka ambil pelatih praktikal IPM sebab diorang ni dah tau MS Office' saya selaku guru komputer gembira tak terkata lah kan sebab berjaya mendidik pelajar dari '0' hingga boleh kuasai MS Office terutama program pilihan majikan MS Word, MS PowerPoint & MS Excel.
.
⇨Kepada pelajar CA yang memperkenalkan rakan, mulai April 2017 saguhati memperkenalkan akan diberikan oleh ACS. Maklumkan pada rakan anda tersebut ye..
.
#CAAdawiah #GuruMsOffice #ServisMengajarKomputer