Tuesday, March 07, 2017

Tawaran Belajar Komputer Untuk Pekerja



⇛TAWARAN UNTUK LEPASAN SPM / PEKERJA !

➤ Anda tidak layak ke IPTA / IPTS? Tak tahu macam mana nak cari kerja dengan kelayakan SPM anda yang tak memuaskan ? Dah kerja tapi tak reti guna MS Office yang bos beri tugas? Pening dengan situasi ini setiap hari perlu menyiapkan tugasan di pejabat tapi tak tahu format Cara Cepat? Kami sedia bantu anda.

➤ Fakta : Kepantasan menggunakan komputer amat diperlukan masakini. 80% tugasan di pejabat menggunakan komputer. Kepantasan sebagai seorang pekerja anda sering melihat iklan jawatan kosong memerlukan kepantasan Taipskrip (teks biasa) & Manuskrip (teks seperti tulisan tangan) dalam kiraan p.s.m.

➤ Kini tiba masanya anda bertindak dengan mempelajari kemahiran yang diperlukan oleh majikan jika anda anda mahu kenaikan pangkat @ kenaikan gaji serta di sayangi bos anda.

➤ Keluhan peserta kami baru-baru ini : Majikan @ bos kini tidak melihat pekerjanya ada SPM/STPM / Diploma/Ijazah sebaliknya melihat pekerjanya ada Sijil Komputer @ kemahiran guna komputer yang boleh membantu membuat minit mesyuarat, presentation, carta organisasi syarikat, memo penting dll. Kini boleh tersenyum tidak lagi pening dengan tugas yang bos beri.

MAHU KAMI BANTU ANDA?

Adawiah Creative Solution (CA0231386-W) menyediakan bantuan pembelajaran personal 1-to-1 Aplikasi Komputer kerjasama dengan Institut Perdagangan Munshi, Kuantan (Berdaftar di bawah Jabatan Pelajaran Negeri Pahang : JPNP/04/06/0092).

Latihan Kerjaya ini :
➨ Mengambil masa 3 bulan atau bersamaan 15 sesi.
➨ 3 Program Wajib ( Word, PowerPoint & Excel)
➨ Kadar Yuran Bersesuaian (RM 25/Jam)
➨ Peluang Kerjaya di Sektor Awam/Swasta

➤APA KATA PELATIH : Saya telah mempelajari kesemua program ini kerana yakin ia dapat membantu saya didalam pekerjaan saya kelak. Selain itu, kemahiran komputer masa kini amat diperlukan lagi-lagi di dalam program MS Excel & MS Access yang kurang dipelajari oleh orang lain. Dengan mempelajari MS Excel, saya dapat melakukan operasi pengiraan dengan cepat dan tepat, MS Access pula saya pelajari untuk membina borang & laporan untuk memudahkan penyediaan borang di tempat kerja kelak. -Amira.

👀➤APA KATA PELATIH : Saya pada mula saya mengikuti pembelajaran komputer saya telah didedahkan dengan program Microsoft Word dan PowerPoint. menyedari yang ilmu seharusnya dikejar saya telah berusaha dengan lebih gigih. Atas tunjuk ajar saya telah berjaya mengambil program Microsoft Access. Mungkin ramai tidak menyedari kepentingan program tersebut. Bagi program Microsoft Excel, ia sekarang menjadi keutamaan bagi menyediakan pelbagai tugasan harian apabila bekerja. Selain menyediakan akaun, ia juga boleh membantu menyediakan laporan. -Farah.

WhatsApp segera nombor di bawah (beri nama & lokasi serta masalah yang boleh kami bantu) jika anda mahu kami latih anda dalam satu sesi pembelajaran konsep 1 guru 1 pelajar. Kaedah ini terbukti berkesan membantu pekerja/bakal pekerja mahir dalam masa yang singkat membuat tugasan yang dikehendaki majikan. Ayuh ! Hubungi kami klik di bawah Link terus ke WhatsApp admin untuk diskaun kursus.


Nota : Kursus komputer ini juga sesuai untuk pekerja yang lama berkhidmat di sektor awam/swasta juga. Sijil komputer diberikan kepada yang tamat dengan jayanya 3 program seperti di bawah serta PERCUMA kepantasan menaip + Resume + Free Gift (Terapi Nur).