Wednesday, September 02, 2015

Sesi Daftar September 2015

Tingkatkan Kemahiran di dalam MS Office

Anda tidak MAHIR komputer? menyebabkan anda tidak diterima bekerja? 
Kami sedia membantu anda meningkatkan tahap kemahiran penggunaan komputer!

Pelajari menggunakan komputer selama 3 bulan dan kami di #ipmmunshi jamin anda mahir menggunakan silibus komputer “TEKNIK CARA CEPAT KUASAI MS OFFICE” dari institut kami.

Testimoni 1 : Norain “Tiada kemahiran tercari-cari kerja kosong berkaitan komputer, sertelah berkursus saya dapat menguasai untuk buat iklan, pengiraan, pembentangan, cetak sampul surat serta menggunakan format yang tersedia dalam Ms Office. Terima kasih IPM kerana mengajar saya tanpa jemu”

Testimoni 2 : Zaharah “Sebelum masuk IPM, saya sangka pembelajaran sama seperti di tempat lain serta guru memberi tunjuk ajar tanpa penelitian secara individu, ternyata ia meleset pembelajaran di IPM berlainan dari apa yang difikirkan. Dengan belajar di IPM saya telah memperolehi teknik sebenar guna komputer”


Testimoni 3 : Nuratila, “Sebelum ini saya pernah mempelajari komputer di tempat lain tetapi kebanyakkan yang saya pelajari menggunakan shortcut. di IPM saya belajar dari Zero hingga mahir & tidak menggunakan shortcut malah terperinci”


Testimoni 4 : Shafira, sebelum ini saya terpaksa melepaskan jawatan kosong berkaitan pejabat kerana saya tidak mempunyai kemahiran. Selama berkursus saya telah diberi kemudahan dengan buku rujukan dari pihak Institut. Kini saya juga lebih yakin untuk menjawat jawatan seperti dulu.

-----> Anda nak jadi seperti mereka?

Kami jemput anda mendaftarkan diri kelas Komputer “TEKNIK CARA CEPAT KUASAI MS OFFICE” bagi kemasukan September 2015 bertempat di Institut Perdagangan Munshi, Taman Guru (Berdekatan Dewan Mat Kilau Paya Besar) terhad kepada 20 peserta sahaja.. Sijil Kemahiran dikeluarkan oleh Institut serta mendapat pengesahan dari Jabatan Pelajaran Negeri Pahang.

Yuran Kemasukan : RM 350 (termasuk 10 Jam Kuliah Komputer)

Yuran Bulanan : RM 300 (RM 30 x 10 Jam)

Kekosongan Hari : Isnin, Selasa, Rabu & Khamis : 10 Pagi | Ahad : 12 T/hari.

PERCUMA ! 2 Jam Kuliah Tambahan + Latihan bimbingan WhatsApp personal.

[Untuk memudahkan anda Bank-in sahaja Slip bayaran dan isi borang dalam Daftar Online atau snap slip ke WhatsApp 0142197966 untuk kami membuat semakan segera bayaran diterima @ tidak. Hari pendaftaran kuliah terus datang ke IPM Munshi setelah bayaran diterima]


Maybank : 1562 2615 9369 (Rabiah Adawiah Nasir)

Matlamat kami : Melatih lebih ramai PEKERJA mahir di dalam MS Office. Kursus ini amat sesuai untuk jawatan Perkeranian/Pembantu Setiausaha Gred N17 hingga N32.


BERTINDAK SEKARANG!

----------------------------------------------------

Bagi yang berminat sesi September 2015 boleh muat turun (download) 
Borang Daftar komputer >>> KLIK DI SINI UNTUK BORANG <<<.
----------------------------------------------------