Friday, February 13, 2015



Assalamualaikum kepada semua yang dah LIKE page Facebook Munshi Komputer ini saya doakan anda lebih sihat & ceria untuk menjalani tugas pada hari ini ya!  

Kelas komputer untuk sesi Februari 2015

Bagi yang ingin mendaftar kelas komputer hujung minggu/hari biasa boleh mendaftarkan diri hubungi #0142197966 untuk maklumat lanjut & kekosongan tempat. 
p/s : Bilangan peserta kelas komputer 1 hingga 4 peserta dalam satu-satu masa. Eksklusif! Lebih banyak soalan dapat ditanya jika dibuat dalam kumpulan yang kecil. Bilangan Soalan terpulang kepada peserta.
** ==================================================== **
  
Sebelum ikuti pembelajaran komputer, Institut memberikan PERCUMA kepada anda Nota Bergambar berkaitan pembelajaran komputer.

Anda pernah mempelajari komputer tetapi tidak pernah setting & tercari-cari bagaimana untuk setting pada MS Word yang mempercepatkan tugasan anda. Saya akan memberikan anda tips penyuntingan di dalam MS Word yang tidak ramai mengetahuinya.

PERCUMA --> EBOOK : TIPS & MEMULAKAN PROGRAM KOMPUTER 

Nak lihat dulu pembelajaran klik LINK Ebook ya!

p/s : Terima kasih kepada peserta yang telah membuat bayaran kelas akan bermula Sabtu (14/2/2015) di tempat kami di Institut Perdagangan Munshi, Kuantan.