Friday, August 24, 2018

Sering Dimarahi Bos? Mahu Penyelesaian?




Mencari Servis Mengajar Komputer Secara Peribadi
.
Dah putus asa mencari kelas komputer khusus bagi wanita untuk yang bekerja waktu pejabat? Penat di marahi bos akibat salah format yang dikehendaki?
.
Adawiah Creative Solution (CA0231386-W) menyediakan servis mengajar komputer secara peribadi terus ke rumah anda dari Zero Knowledge hingga mahir dengan masa yang fleksibel dengan modul “Cara Cepat Mahir MS Office” dari IPM Munshi.
.
Tunggu dulu, kami ada penyelesaiannya! Kami menyediakan kursus komputer dari Zero Knowledge hingga mahir dengan masa yang fleksibel.
.
Kini tidak perlu risau lagi ilmu selama 3 tahun di kolej dapat di praktik 3 bulan sahaja dengan peratusan program pilihan majikan iaitu MS Excel (90%), MS Word (95%) & MS PowerPoint (75%) manakala MS Access (50%).  
.
Apa Kata Pelatih ?
.
“Semasa saya mengikuti pembelajaran saya mengikuti temuduga panel penemuduga berkata baguslah ada basic komputer sebab kami dah tak nak ajar dah yang penting dapat bantu syarikat kami syukur alhamdulillah saya berjaya melesaikan banyak format/formula yang diperlukan” Iza, KotaSAS
.
WhatsApp personal Cikgu Adawiah ( 0 1 1 – 1 3 37 6 4 6 2 )
.
Pengambilan September 2018! Booking nama anda dahulu!