Friday, April 02, 2021

Pos Bahan Belajar Class Online

Hari ini CikguCA nak pos pendrive yang mengandungi bahan belajar untuk Fazleen dari Keratong 10. Pendrive yang order belum sampai jadi CikguCA gunakan Pendrive sedia ada yang dah lama tak guna kan.. so daripada terbiar di dalam laci baik kita manfaatkan dia. Bukan rupa pendrive itu yang kita perlu kisahkan tapi ISInya.. bak kata pepatah "Jangan Nilai Dari Luaran Tapi Dari Dalamannya" ewah.. :)  
.
Di dalam pendrive ada : Software Menaip Pantas (Touch Typing) + 3 Ebook Program Komputer Perkeranian (Asas + Pertengahan) + 3 Ebook Latihan Program Komputer Perkeranian (Asas + Pertengahan) + 3 Teks Latihan Belajar & Ulangkaji (3 Set) + PERCUMA : 3 Ebook Kenaikan Pangkat (GredN19~ GredN22~ GredN32) + Software Presentation + Template PowerPoint. Lebih 1000 gambar Offline.

Jika ada penambahan Template akan diberikan pada emel peserta.
.
Peserta kelas Online pertama yang mengikuti penuh secara Online Class (Zoom). Peserta ini memilih pakej JIMAT Class Online. 
.
Psst! Telah membantu hampir 200 orang mahir komputer sepanjang 6 tahun Sepenuh Masa Mengajar ke rumah / Pejabat / lokasi pilihan peserta.
.
Pertanyaan klik wasap : bit.ly/jombelajarkomputer.
.
#KelasKomputerDiKuantan
#KelasKomputerPersonalWanita
#BelajardariAtoZ