Wednesday, January 23, 2019

Malu Apa Bossku Jom Belajar Komputer


ANDA TIDAK MAHIR KOMPUTER? MENYEBABKAN ANDA TIDAK DITERIMA BEKERJA?
Cikgu Adawiah BOLEH BANTU ANDA

Pelajari menggunakan komputer selama 3 bulan dan kami jamin anda mahir menggunakan silibus komputer yang diguna pakai dari IPM Munshi sejak 2005.  Pembelajaran secara personal. CikguCA akan ke rumah anda. Jimat duit minyak kereta kerana Caj ke rumah anda RM 45/bulanan adalah PERCUMA.

Testimoni 1 : “Tiada kemahiran tercari-cari kerja kosong berkaitan komputer, sertelah berkursus saya dapat menguasai untuk buat iklan, pengiraan, pembentangan, cetak sampul surat serta menggunakan format yang tersedia dalam Ms Office. Terima kasih CikguCA kerana mengajar saya tanpa jemu”.

Testimoni 2 : “Sebelum belajar, saya sangka pembelajaran sama seperti di tempat lain serta guru memberi tunjuk ajar tanpa penelitian secara individu, ternyata ia meleset pembelajaran di dengan modul dari IPM Munshi berlainan dari apa yang difikirkan. Dengan belajar dengan CikguCA saya telah memperolehi teknik sebenar guna komputer”.

-----> Anda nak jadi seperti mereka?

Tambahkan kemahiran anda dengan ikuti Latihan Bimbingan Kerjaya selama 3 Bulan. Sijil Kemahiran dikeluarkan oleh IPM Munshi.

Kekosongan Hari : Isnin 11 pagi & 3 petang, Rabu 11 pagi, Khamis 3 petang dan Ahad 11 pagi (lain² PENUH). Sesi malam Isnin hingga Ahad Kelas Online (9-11 malam)

PERCUMA : Latihan bimbingan WhatsApp personal bersama saya Cikgu Adawiah + Format Resume + Format Mohon Jawatan kosong + Permohonan SPA + Ebook Kenaikan Pangkat N19-N32 (RM 150).

Daripada sejumlah pelanggan yang menggunakan servis kami, 98% berjaya menggunakan kembali format yang telah diajar serta mempu membina sendiri database mengikut apa yang majikan perlukan.

Berbelanjalah lebih sedikit dan jimatkan masa anda, itu jauh lebih baik daripada berbelanja sedikit tapi memakan begitu banyak masa anda mengkaji format/formula di dalam komputer.

Ayuh! Sertai kami untuk Pengambilan Februari 2019 untuk tingkatkan masa depan anda.

WhatsApp segera Cikgu Adawiah ke (0 1 1 -  1 3 3 7  6 4 6 2)

Kami akan segera respon atas WhatsApp yang di hantar kepada kami.

Terbaru! Setiap Modul dibekalkan Video untuk memudahkan pembelajaran. Terbukti 200% membantu pelajar.