Wednesday, May 18, 2022

Kelas Online Zoom

 Update : 18hb Mei 2022

Pakej Komputer Perkeranian (MS Office) 3-4 Bulan sesuai untuk pekerja / bakal bekerja mengisi jawatan kosong Pembantu Tadbir Gred N19-N32. Hanya 15 sesi untuk Asas + Pertengahan MS Office. Pengalaman mengajar 18 tahun sejak 2003 hingga kini. Alhamdulillah membantu lebih 4,000 peserta dalam Malaysia. 

Pakej Pekerja Mahir Perkeranian ini sesuai untuk Peringkat Asas + Pertengahan. Kursus ini sesuai untuk Lepasan SPM untuk bekerja di pejabat, yang mencari kerja kerani sangat sesuai kerana Modul kita dipatenkan Khas untuk MS Office Penggunaan Pejabat Perkeranian masa kini. Ingin mendapat Sijil Kemahiran sama seperti peserta di bawah ini? Jom berkemahiran! 







Mahu Cikgu Adawiah bantu dari Zero to Hero? Tanda anda serius di bantu? Syarat perlu ada Laptop + Mouse + Pendrive sendiri. Sekiranya dah ada bahan belajar. Terus klik tanpa berlengah lagi! Bak pepatah "Jika tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya"

Nota : Sekiranya mengikuti 3 program ini anda LAYAK mendapat Sijil Kemahiran Komputer. Syaratnya perlu ikuti 3 program @ 4 program. Matlamat kami "Dari 0 hingga MAHIR". Anda perlu ada ENERGI untuk BERJAYA!

Kita menyediakan kesemuanya 10 Bab untuk 4 program di dalam pilihan MS Office. 1- 3 Bab adalah ASAS. 4-10 adalah PERTENGAHAN untuk semua program. 

MODUL MS OFFICE PERKERANIAN :

Nak tahu apa yang belajar bagi program Word? 

Nak tahu apa yang belajar bagi program PowerPoint? 

Nak tahu apa yang belajar bagi program Excel? 

Nak tahu apa yang belajar bagi program Access?