16 December, 2019

Sijil Komputer



Haa.. Apabila Cikgu Adawiah dah mulai berbunyik siap laa uolss hahaha
Lepas 1 @ 2 tahun tidak sambung takde masalah cuma mesej balik cikgu untuk alamat terkini & number terkini untuk pengeposan Sijil Komputer.. Malas nak simpan rekod Lama² kalau kene dek banjir besar rosak semuaa kan naya 😭😭
Sama ada nak @ tak sijil tu terpulang pada uols sbb uols belajar bayar mahal² sejam RM25 kan haa melainkan cikgu sendiri tamatkan pembelajaran atas sebab tak boleh nak teruskan faktor kuasa mengingat/kesihatan. Memang ada kes macam ni cikgu yg kata x perlu teruskan sbb belajar x boleh nak ingat camno nak gi next program..