Wednesday, August 07, 2019

Tambah Nilai Hidup Orang Lain


Mahu berkemahiran, belajar dengan orang yang telah terbukti membantu menambah nilai hidup orang lain. Tempah sekarang dalam masa 6 hari saya akan masukkan semula RM 20 ke dalam poket anda. Bagi memenuhi permintaan ramai, versi pelajari sendiri di rumah bagi kemahiran komputer ini kini tersedia dalam bentuk Ebook bernilai RM 50 sahaja.

Anda boleh pilih untuk menyertai untuk menyertai ratusan peserta yang telah berjaya atau sekadar melihat dari tepi kejayaan mereka. Saya pelajari begitu banyak perkara daripada Ebook MS Office setebal 25 halaman ini selama 5 hari berbanding apa yang telah saya pelajari ketika di kolej selama 3 tahun.

Daripada sejumlah pelanggan yang menggunakan servis kami, 98% berjaya menggunakan kembali format yang telah diajar serta mampu membina sendiri database mengiikut majikan perlukan. Buatlah majikan, ibu ayah tersenyum melihat diri anda yang baru yang lebih berkemahiran. Berbelanja lebih sikit dan jimatkan masa anda, itu jauh lebih baik daripada belanja sedikit tapi memakan begitu banyak masa anda.

Insan yang hebat bukan dilahirkan semulajadi hebat, sebaliknya mereka melalui proses belajar dan latihan berterusan untuk menjadi hebat.

#CAAdawiah #KelasKomputer #Kuantan #ServisMengajarPersonal #ServisMengajarBerkumpulan #KelasOnline #KelasOffline #MSOffice

www.komputerkuantan.com