Saturday, March 02, 2019

Pakej Pelajar ke IPT


[Khas Untuk Bakal Pelajar IPT]

Dah putus asa mencari kelas komputer untuk pelajar yang nak belajar waktu pejabat? Tunggu dulu, kami ada penyelesaiannya!

Bagi sepanjang 10 tahun kewujudan servis ini kami tidak pernah gagal untuk sentiasa menambah baik sama ada servis atau pada format/formula yang digunakan.

Bagi pelajar @ bakal pelajar IPT sanggupkah habiskan masa berjam-jam melakukan kesilapan atau luangkan masa 30 minit untuk kami tunjukkan formula cara yang sebenar? Tak sanggup nak bayangkan bagaimana keadaan saya sekiranya saya tidak menemui sistem ini dahulu.

Saya sudah lalui proses ‘CUBA dan GAGAL’ untuk tempoh yang agak lama sebelum menemui format/formula ini. Untungnya anda, hanya ikut format/formula ini dan tidak perlu melalui proses yang merumitkan ini.

Kami tidak sabar nak dengar bagaimana perubahan positif telah berlaku dalam hidup anda setelah menggunakan produk kami. Adakah anda suka sekiranya dengan buat sedikit perubahan ringkas dalam tugasan lecturer anda hanya 6 jam mempelajari ASAS MS Office (2 jam MS Word, 2 jam MS PowerPoint & 2 jam MS Excel). Hanya RM290 sahaja.

#CAAdawiah #KelasKomputer #Kuantan #ServisMengajarPersonal #ServisMengajarBerkumpulan #KelasOnline #KelasOffline #MSOffice

www.komputerkuantan.com