Tuesday, November 28, 2017

Pengambilan Disember 2017

💻 SEDANG MENCARI SERVIS KELAS KOMPUTER SECARA PERSENDIRIAN? 💻
.
Dah putus asa mencari kelas komputer untuk yang bekerja waktu pejabat? Tunggu dulu, kami ada penyelesaiannya! Kami menyediakan kursus komputer dari Zero Knowledge hingga mahir dengan masa yang fleksibel. Kini tidak perlu risau lagi ilmu selama 3 tahun di kolej dapat di praktik 3 bulan sahaja bersama Cikgu Adawiah.
.
Servis ini hanya untuk individu yang serius untuk mendalami kelas komputer dalam tempoh 10 – 15 sesi. Jangan anggap servis kami sama dengan servis dari kolej/institusi lain. Kami beri lebih lagi terutama format yang di ajar lebih terperinci dan mendalam.
.
Kelebihan Kelas Personal :
====================
.
~ 30 minit pertama dah nampak jalan keluar / membantu menyiapkan kerja pejabat
~ Pembelajaran Cepat Mahir walaupun peserta Zero Knowledge
~ Penerangan terperinci mengenai Format/Formula setiap program
~ Buku Nota Rujukan Lengkap Bergambar setiap program (dalam Bahasa Melayu)
~ Bantuan Ulangkaji WhatsApp + Emel semasa belajar
.
“Selepas ikuti 4 sesi belajar saya yakin untuk mempraktikkan apa yang telah dipelajari malah saya juga dapat idea untuk buat duit dengan membuat servis cetak surat, buat label, cetak kad kawen/kad undangan berbuka puasa untuk pejabat. Kalaulah saya tahu dari awal saya dah ikuti kelas komputer ini” –Aisyah, KPTM.
.
“Kelas yang saya ikuti sebelum ini terlalu ramai peserta kelas, personal 1-to-1 ini membuatkan saya cepat faham apa yang saya pelajari dan dapat membuat kembali ulangkaji yang diberikan guru”. –Ana, Indera Mahkota 14.
.
“Semasa saya mengikuti pembelajaran saya mengikuti temuduga panel penemuduga berkata baguslah ada basic komputer sebab kami dah tak nak ajar dah yang penting dapat bantu syarikat kami syukur alhamdulillah saya berjaya melesaikan banyak format/formula yang diperlukan” Iza, KotaSAS
.
Teruskan bacaan dan saya tunjukkan jalan keluar bagi masalah tidak mahir komputer yang dihadapi. Mahu kami bantu segera selesaikan masalah anda? Anda perlukan Mentor untuk belajar format MS Office secara 1-to-1.
.
Bagi peniaga online sanggupkah habiskan masa bertahun melakukan kesilapan atau luangkan masa 30 minit untuk kami tunjukkan formula cara yang sebenar? Pelanggan yang menggunakan servis kami, 80% berjaya membina sendiri database mengikut majikan perlukan.
.
5 orang pertama yang memilih ‘Pakej Pekerja Mahir’ & mengisi Daftar Online di blog bagi bulan Disember 2017, kami berikan Ebook di dalam Pendrive secara PERCUMA Modul Kenaikan Pangkat Pembantu Pejabat Gred N22 & Gred N28 (soalan + jawapan).
.
Ada lagi? Kami akan memberikan servis percuma selama 1 bulan kepada anda jika masalah timbul selepas mengikuti 15 sesi pembelajaran personal bersama kami. Freegift + Format Resume + Software Kepantasan Menaip (Taipskrip+Manuskrip) akan diberikan bagi yang ikuti Pakej Pekerja Mahir @ 15 sesi serta Hadiah Tajaan #GaramNUR.
.
WhatsApp segera ke 011-1337 6462 (CikguCA) kami sedia membantu anda. Nyatakan permasalahan anda yang mungkin kami dapat selesaikan dengan segera!