Friday, May 16, 2014

Kelas Komputer Percuma



[PERNAH MELIHAT IKLAN INI SEKITAR TAMAN GURU @ BERHAMPIRAN] 

Sepanjang Bulan Mei 2014 hinnga Akhir Ogos 2014, kami menawarkan promosi sempena Hari Guru kepada semua peserta yang berusia antara 18 – 30 tahun. Promosi ini sah sehingga akhir bulan kemerdekaan sahaja. Kami akan memberikan PERCUMA 2 jam kepada anda mengenai pembelajaran komputer di Institut Perdagangan Munshi & mengapa anda perlu  sertai kami.

Ni cikgu nak bagitau...

>>PROMOSI KELAS KOMPUTER AKAN TAMAT PADA 31HB OGOS 2014<<

Kami menyiarkan Iklan untuk mewar-warkan kepada pelajar lepasan SPM tentang kepentingan mempelajari program komputer. Sekiranya mahir komputer di dalam penggunaan pejabat mudah untuk anda bekerja di bahagian pentadbiran. Program pilihan majikan MS Word, MS Excel & MS Power Point. Bagi yang mempunyai program MS Access adalah satu kelebihan.

Konsep pembelajaran di sini adalah Personal Coaching melatih dari Zero Knowledge. Lokasi tempat belajar kami di Institut Perdagangan Munshi berdekatan Dewan Mat Kilau. Boleh WhatsApp 0142197966 untuk lokasi (Waze/Map). 

Untuk promosi sempena Hari Guru potongan 10%. Tawaran ini sah jika layari web kami www.komputerkuantan.com klik DAFTAR ONLINE. Untuk mengetahui Bayaran kursus >>Klik Sini<<