Friday, May 24, 2013

~Cabaran Tugasan Di Dalam Komputer~


Saya Ainul Fatin Husna Mohd Amerudin, sebelum saya mengikuti kursus komputer pengetahuan saya sangat penggunaan pejabat sangat sedikit  saya tidak ada pengetahuan tentang komputer. Program komputer ini harus saya pelajari ini apabila bekerja bagaimana setiap tugas dapat diselesaikan. Selain itu, saya juga belajar cara untuk membuat sesuatu tugas  dan teknik yang mampu mempercepatkan sesuatu tugasan.

Semasa kursus, saya telah mempelajari program Ms Word dan MS Power Point.Saya rasa sangat seronok kerana dapat membuat segala tugasan yang diberikan dengan baik, walaupun ada kesalahan tetapi saya akan terus berusaha dengan lebih baik lagi. Kerana setiap kesalahan tugasan yang saya lakukan ia menguji minda saya. 

Selain itu saya juga telah mempelajari pengetahuan Microsoft Excel kerana pembelajaran program ini banyak dari segi pengiraan walaupun mencabar saya mencuba yang terbaik untuk masa depan saya.Banyak perkara yang saya telah pelajari yang sebelum ini tidak pernah saya pelajari. Ucapan terima kasih kepada tenaga pengajar di Institut Perdangangan Munshi yang telah banyak membantu dan mengajar saya dengan penuh kesabaran.